• Wysyłka

Naszym priorytetem jest pełen profesjonalizm obsługi Klienta. Pod tym pojęciem rozumiemy również jak najszybszą realizację zamówienia oraz dokładnego zabezpieczenia towaru przed uszkodzeniami w transporcie. Wysyłki realizujemy za pomocą firmy kurierskiej GLS, ponieważ 99% przesyłek nadawanych z naszego sklepu dociera do Klienta już następnego dnia. Uważamy, iż to optymalny wybór. Wszystkie wysyłane przez nas paczki są ubezpieczone na kwotę 5000,00 zł.



1. Wybrane produkty objęte darmową wysyłką posiadają informację na karcie produktu.

Wszystkie zamówienia (również paczki ponadgarytowe) powyżej 2000,00 zł są gratyfikowane darmową wysyłką.

Przy zakupie więcej niż jednego artykułu ponosicie Państwo tylko jeden koszt przesyłki. Jeżeli zapakowanie towaru będzie wymagało wysyłki w więcej niż w jednej paczce będziecie o tym Państwo poinformowani bezzwłocznie.



2. Wpłaty na konto lub za pośrednictwem systemu Przelewy24: 20,00 zł/paczka od 0,1 do 30kg

Płatne przy odbiorze: 28,00 zł/paczka od 0,1 do 30kg



3. Towary ponadgabarytowe:

a. Fotele:

Wpłaty na konto lub za pośrednictwem systemu Przelewy24: 38,00 zł (1 lub 2 sztuki)

Płatne przy odbiorze: 43,00 zł (1 lub 2 sztuki)



b. Opony:

Wpłaty na konto lub za pośrednictwem systemu Przelewy24: 20,00 zł (1 lub 2 sztuki)

Płatne przy odbiorze: 28,00 zł (1 lub 2 sztuki)



c. Zderzaki / dokładki zderzaków:

Wpłaty na konto lub za pośrednictwem systemu Przelewy24: 25,00 zł/sztuka

Płatne przy odbiorze: 30,00 zł/sztuka



UWAGA:

Wszystkie wysyłane paczki są ubezpieczone, jeżeli wystąpią jakiekolwiek uszkodzenia mechaniczne proszę spisać protokół uszkodzenia z kurierem. Sprawdzenie stanu jest podstawą do wniesienia roszczeń w kwestii przewozu towaru. Kupujący zobowiązany jest do niezwłocznego zgłoszenia zastrzeżeń przy kurierze i spisania protokołu szkody. W momencie otrzymania zgłoszenia, niezwłocznie wymieniamy towar na nowy, a kwestią roszczeń do przewozu zajmujemy się we własnym zakresie.
Przyjmując paczkę bez zgłoszenia zastrzeżeń ryzyko uszkodzeń, utraty przechodzi na Konsumenta. Kupujący ma prawo do 7 dni od momentu odbioru towaru zgłosić zastrzeżenia do jego stanu, przy czym ma obowiązek udowodnienia uszkodzenia podczas transportu, a nie w czasie posiadania danej rzeczy.
Podstawa prawna:
art. 545 par. 2 kc
W razie przesłania rzeczy sprzedanej na miejsce przeznaczenia za pośrednictwem przewoźnika, kupujący obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju;



4. Odbiór osobisty:

Jeżeli wyrazicie Państwo chęć odbioru osobistego towaru zapraszamy po wcześniejszym kontakcie telefonicznym pod numerem 609 802 013 do oddziału:

ul. Podlesie 3
41-300 Dąbrowa Górnicza

PŁATNOŚĆ NA MIEJSCU WYŁĄCZNIE GOTÓWKĄ.